+420 465 321 089 | info@totembikes.cz
This content requires HTML5 & Javascript or Adobe Flash Player Version 9 or higher.

Servisní požadavek

V současné době ja náš servis zcela plný a nejsme až do odvolání schopní brát další zakázky (vyjma reklamačních). Děkujeme za pochopení.

1) Poskytuje Prodejce vlastním jménem a na vlastní účet. Náhradní díly objednává standardní cestou přes obchodní oddělení  (e-mailem na info@totembikes.cz).

 2) V případě, že nelze opravu provést na provozovně Prodejce, může být produkt poslán na opravu do TOTEM BIKES nebo do Servisního střediska TOTEM po předchozím objednání e-mailem (viz.: Kontakty uvedené na www.totembikes.cz).

3) Postup pro odeslání produktu do Servisního střediska TOTEM nebo přímo do TOTEM BIKES a následný proces je shodný s postupem viz.  Postup při reklamaci.

Doklad, který vyplňuje prodejce se zákazníkem, se nazývá Servisní objednávka. Tu následně posílá do TOTEM BIKES v případě požadovaného servisu v TOTEM BIKES.

Níže jsou uvedeny související dokumenty- přímo pro vyplnění v PC slouží xls, pro ruční vyplnění pdf.

Soubory